Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [ilmoitus] Alennuslippu animaatioklubille

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 31.10.2002 - 15:32:32

Oletko menossa Animatricks-festivaalin iltaklubille Gloriaan tänä
lauantaina? Onko lippu vielä ostamatta?

Siinä tapauksessa kannattaa pirauttaa saman tien. Minulla on yksi
ylimääräinen tiketti kys. tapahtumaan. Lipun normaalihinta on 8 euroa, mutta
myyn 5:llä eurolla, kun en kerran tuota itsekään tarvitse. Säästämäsi 3
erppaa voit sijoittaa vaikka virvokkeisiin klubin aikana. :)

Mikäli vielä ihmettelet että mikä klubi, niin kyseessähän on maanmainio
tapahtuma, jossa ohjelmaa on enemmän kuin koko rahalla. Elokuvia näytetään
ja musiikkia soitetaan, baari on auki. Lue alta tarkempi kuvaus tulevista
tapahtumista.

Jos haluat alennuslipun, soita mulle puh: 040-7580847.

t: Maria :c))

---------------

Animaatio-klubi jälleen lauantaina Gloriassa!

Glorian illan avaa suomalaisen mainosanimaation kaarti. 1950-60 –luvun
taiteen animaatiomaailmaa muistelevat näytteiden kera Antti Peränne, Sauli
Rantamäki ja Martti Utriainen. Klubilla vierailee myös animaation Grand
Old Lady Marjut Rimminen, joka kertoo 30-vuotisesta urastaan Englannissa.

Mainosanimaatioiden jälkeen on vuorossa läpileikkaus uusista kotimaisista
animaatioista sekä animoiduista musiikkivideoista. Angry Kid tuo
railakkaan paukapäiset terveiset Aardman-studioilta. Darren Walshin
ohjaamasta animaatiosarjasta nähdään tuoreen tahmea kooste.

Erikoisnäytöksenä myös Animaatiokoneen parhaimmistoa.

Illan tanssiosuuden aloittaa M.A.Numminen ja Pedro Hietanen Gommi-jäniksen
ja Pommi-kissan hahmoissa. Esitys on enemmän kuin konsertti: Se on
sketsimäinen näytelmä lauluineen, piirroksineen ja tietenkin
kookospähkinöineen. Illan huipentaa hillitön lava-akti Pohjannaulan
tarjoilemana. Tanssittavinta menoa miesmuistiin ja hikisintä hupia saunan
jälkeen!