Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: Paasilinna/Lukkarinen: Ronkoteus???

From: - (cosette70100@yahoo.com)
Date: 23.10.2002 - 18:44:44

>38 euron hinta on kyllä liikaa. Taidekirjan hinta.

Ehkä teos nimenomaan pyrkii olemaan taidetta
erotuksena 'kevyemmästä sarjakuvasta' ja miksei sitä
siis myytäisi taidekirjan hintaan? Ei Won Fright
kirjojakaan mennä ostamaan alle 40-50 eurolla, ei
mitään kunnianhimoisempaa kuvateosta. Minulla ainakin
riitti raha ostaa kirja. Kyse on valinnoista, siinä
kaikki.

Kati Ilomäki