Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Bild&Bubbla

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 16.10.2002 - 16:01:01

> Onko kukaan lukenut Bild&Bubbla-ruotsalaista sarjakuva fanzineta?

Ihan tarkkaan ottaen B&B ei ole "fanzine", vaan Ruotsin Sarjakuvaseuran oma lehti. Ilmestyy vissiin neljä kertaa vuodessa, ja on ollut erittäin laadukas aina - itsekin olen sieltä jotain asioita napsinut omiin juttuihini menneellä jurakaudella, eli ennen internettiä. Tilaustiedoista en kyllä osaa sanoa, mutta eikös heillä ole omat nettisivut jossain?

t. Vesa