Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Mistä hyviä sarjakuvavälineitä?

From: Aura Ijas (auraia@hotmail.com)
Date: 15.10.2002 - 12:42:42

>Missä myydään hyviä sarjakuvavälineitä? mistä itse ostatte ja onko
>kalliita?
>Vastauksia odotellen!

No riippuu ihan siitä mitä välineitä käyttää, esim paperia ja huopakyniä saa
joka tavaratalosta. Hyvälaatuinen kopiopaperikin käy piirustuspaperista.
(Tai tulostinpaperi? Käsittääkseni se on hieman paksumpaa) Itse ostelen
tussit ja terät taidetarvikeliikkeistä. Nuo paikat ovat usein hieman
kalliita mutta useimmiten löytää mitä tarvitsee.

- Aura

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: