Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Fwd: [finducks] Ankka irti ja Ankka-sarjat[Omakustanteet]

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 13.10.2002 - 18:05:05

Itse löysin omakustanteen "Aku Anarki", joka oli poikkeuksellisen tyylikkäästi
tehty poliittinen parodia 90-luvun alun suomesta /ankkalinnasta. SKP-paitoihin
sonnustautunut Karhukopla julistaa "Barksismi-senilismin pyhiä arvoja" jne..
Harmillisen lyhyt (16 sivua). Onko kenelläkään aavistusta tekijöistä??

t. Vesa