Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: taas niistä homoista...:-D

From: Ari Seppi (Ari.Seppi@uta.fi)
Date: 11.10.2002 - 16:48:48

Timo:
>Ah, jos nyt olisikin saatu sarjisseuran sivuille minun kasaamani ja Ari
>Sepin online-tietokannaksi väsäämä Sarjainfojen artikkeli-indeksi, niin
>tuon etsiminen olis helppoa. Muistaakseni kokonainen lehti oli homo ja
>lesboteemalla, vaan kun en nyt muista numeroa... ja kirjahylly on kotona :-(

Indeksiä voi vielä nykyään käyttää osoitteessa
http://www.uta.fi/~as66033/si.html
Se olisi tosiaan mukava saada seuran sivuille, jos joku sattuisi
muistamaan, kenellä tarvittavat tunnukset ovat.

Joka tapauksessa hakusanalla "homo*" näyttää löytyvän Sarjainfossa 88
julkaistu Kalervo Pulkkisen artikkeli "Sarjakuvien homot marginaalista
myyntitykeiksi". Olisiko tämä se haettu juttu?

--
Ari Seppi (ari.seppi@iki.fi)
http://www.iki.fi/mani/