Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Meidän oikeuksista

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 10.10.2002 - 10:50:50

Roju:
> ps. ja onko meilla jo lakko-oikeus?

Joo, mennään lakkoon ja maa pysähtyy.

Olen unohtanut suositellut vähimmäishinnat, joita ammattisarjakuvapiirtäjän
olisi hyvä noudattaa töitä myydessään. Tarkoitan sanoma- ja aikakauslehtiä.
Kertoisiko joku ne nyt kaikille, niin voimme sitten pohtia, kuinka
kauhealla alipalkalla teemme töitä minnekin.

Yksirivinen mustavalkostrippi?
Kaksirivinen mustavalkostrippi?
Värillinen strippi?
Värillinen puoli sivua?
Värillinen sivu?

Muistanko väärin, että Sarjakuvantekijät olisi joskus määritellyt tällaisia
minimihintoja?

ville