Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Pariisin sarjakuvakaupat

From: Kirsi Kinnunen (kirsi@free.fr)
Date: 09.10.2002 - 12:00:00

Kirsi Kinnunen
kirsi@free.fr
tel +33 (0)6 70 37 61 03
tel +358 (0)40 551 2131

Hei

Tässä olisi yksi (HYVÄ) sarjakuvakauppa, jonka pomo ilmoitti minulle myyvänsä postiennakolla ja hankkivansa asiakkaille nekin kirjat, joita heidän omasta myyntiluettelostaan ei löydy.

Niiltä saa hyvää palvelua ja niillä on oikea henki päällä, järjestävät sarjakuvantekijöiden yleisötapaamisia, signeeraustilaisuuksia, painattavat valitsemistaan albumeista ex libris -kortteja jne.

Sivut ovat tietty vain ranskaksi, mutta kyllä sieltä jotain pitäisi löytyä. Uskoisin, että he ainakin lukevat englantia, joten ottakaa yhteyttä vaan ja kyselkää niiltä lisää. Kaupan kolmihenkinen tiimi on ainakin paikan päällä tosi palveluhenkistä ja ystävällistä sakkia.

Fantasmagories
Quartier de l'Horloge
13, rue Brantome
75003 Paris
tel/fax +33 1 48 04 31 31
http://fantasmagories.free.fr

Lähetän lisää vastaavia yhteyksiä, kunhan saan poimittua matkan varrelta.
Aurinkoiset tervehdykset
Kirsi