Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jarkko Laine

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 07.10.2002 - 13:13:13

Näin kertoo Turun sanomat tänään:

" Jarkko Laine ei peitellyt pettymystään. Liitto vaihtoi hänen
mukaansa huonompaan. - Pakkohan minun on olla sitä
mieltä, koska itse olin toisena ehdokkaana, hän totesi. Laine luonnehti
suhtautuvansa uuteen puheenjohtajaan epäillen."

"Suhteet esimerkiksi opetusministeriöön ja muihin kirjailijayhdistyksiin
ovat huonot tai kokonaan poikki", kommentoi puolestaan Levola
Kirjailijaliiton tilannetta, ja toivoi uuden nettikeskustelufoorumin
parantavan tilannetta liiton sisälläkin. Tällä hetkellä Kirjailijaliiton
sivut ovatkin näköjään "päivitettävinä".

t. Vesa