Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: Muutama sarjakuva Kerubin seinällä roikkuu

From: timo ronkainen (timoro@hotmail.com)
Date: 10.09.2002 - 10:59:59

>hätistele kimmo niirasta (joensuun sarjakuvaseura), sillä on yhteystiedot
>joensuun sarjakuvaihmisiin.
>mie tuun kerupiin kaljalle, kun täältä kotiseudulla taas pääsen käymään.

Perhana, Kerubi mennee kiinni syyskuun lopulla. Ei lopullisesti, mutta
joksikin aikaa, kun vanhat tilat menee alta. Käykää siis kiireesti!
Mulla oli Kerubissa sarjakuvanäyttely viime vuosituhannella 1994.

Kimmo Niirasen saapi kiinni:
kimmo.niiranen@pohjois-karjala.fi
Kimmo Niiranen
Kirkkokatu 33a A 9
80100 JOENSUU
http://kansalaistalo.jns.fi/josase/

Ja Kimmohan taitaa olla tällä listallakin.
Ja albumeita saa edulliseen pakettihintaan! ;-)

Timo

^^''*''^^
Cartoonist - writer - donaldist -
Timo Ronkainen ---------------- -