Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: Re(2): Tämän aamun Hesarista

From: Tommi Musturi (tomustur@uiah.fi)
Date: 09.09.2002 - 11:26:26

> Voi kun Mäkilä osaisi tehdä edes sen. Kuvat on toki hienosti
tehtyjä, mutta
> kun ne eivät tosiaankaan "juoksuta" tarinaa eteenpäin. Ovatpahan
vain
> stillejä. Melkeinpä tauluja.

Totta - kuvat eivät johda mihinkään, eivätkä minun mielestäni ole
kauniita/kiinnostavia edes yksittäisinä. Kaikin puolin niin
jäykkää... pahemmalla tavalla kuin Kim Dietch, joka on sentään
jalostanut tuosta pökkelömäisyydestä tehokeinon. Lähin mieleentuleva
vertailukohta Mäkilän teoksiin ovat Barbien tai vanhojen pornolehtien
valokuviin pohjautuvat sarjakuvat; ja niillähän on edes jotain roska-
arvoa. Kiiltokuvat, anyone?

tomm.

/ hope sandoval & the warm inventions : bavarian fruit bread