Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Ang: [puhekupla] Serieteket ja muutakin

From: Kristiina Kolehmainen (kristiina.kolehmainen@kulturhuset.stockholm.se)
Date: 04.09.2002 - 19:21:21

Postivene kuljettaa jo julisteita! Niille jotka tahtovat seurata mitä Serietekissä tapahtuu löytyy tietoja parhaiten www.kulturhuset.stockholm.se ja sieltä sitten bibliotek/litteratur
Toivoo KK
ps Heikki Paakkanen ja Jose Sacco loppuvuoden vierata

>>> vekatai@utu.fi 02-08-26 12:42 >>>
Ensiksi, jos Kristiina Kolehmainen on kuulolla, niin voisitko laittaa pari
kappaletta Serieteketissä nyt esillä olevan Nemi-näyttelyn julistetta Cosmicciin?
(Kauppiaskatu 4, 20100 Turku, kuten muistatkin.)
Ei olisi varmaan pahitteeksi, jos Serieteketin näyttelyistä muistutettaisiin
tälläkin listalla?

Juu, ja sitten suuri kiitos viikonlopun Helsingin festareista kaikille
järjestäjille ja osallistujille. Olisin tok itse voinut olla enemmän vielä mukana
fyysisessäkin järjestelypuolessa eli roudailussa, mutta kun ei ehtinyt niin ei
ehtinyt. Ensi vuonna taas, Aktia oli hyvä paikka ja tekniikkakin enimmäkseen
pelasi, yleisö jätti pienet inhimilliset mogat huomioimatta ja porukkaa oli
riittävästi - myös iltaklubilla. Sinne olisi toki mahtunut enemmänkin väkeä, mut
oli hikistä muutoinkin, että sikäli ihan jes. Ehkä ensi vuonna ei ole ihan näin
lämmintä, ainakaan seuraaviin kahdeksaan kuukauteen ei ole...

t. Vesa