Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kaunis ajatus?

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 29.08.2002 - 11:50:50

>Jos ei nyt ihan (seinä)maalauksia Tove Janssonin, Charles Schulzin ja
>Riitta Uusitalon malliin, niin ainakin jonkinlaisia visiittejä voisi
>järjestää. Sarjakuvantekijät voisivat piirtää lapsille ja lapsista kuvia
>jne., ja kustantajat lahjoittaa sarjakuvia luettaviksi - eikä vain
>lastenosastoille.

Totta, ajatus on kaunis, eikä varmaan mitenkään mahdoton. Kyllä minä ainakin
pienlehteilijänä olisin valmis heittämään julkaisujani mukaan "hyvän tahdon
pakettiin" (tosin ei varmaan lastenosastolle...). Ja seinämaalausprojektit
ne vasta kivoja voisivat olla.

Luulen että hyvää tahtoa löytyisi, jos vaan olisi joku vastuullinen
organisoiva taho, joka pyytelisi ihmisiä mukaan moiseen. Sen löytäminen
lienee vaikein nakki.

t: Maria :c))