Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [mainos] Uutta Asemalta

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 21.08.2002 - 13:01:01

Uuden kertovan sarjakuvan kustantamo Asema julkistaa Helsingin
sarjakuvafestivaaleilla ensi lauantaina uuden minialbumisarjansa nimeltä
Pikkupulu. Sarjassa ilmestyy nyt kaksi minialbumia:

Anna af Hällström, Oxfordin messias (24 s., 4,00 e)

Tuisku Honkanen, Minä olen hyvin pitkä (24 s., 4,00 e)

Asemalla on myyntipöytä sarjakuvafestareilla. Muuten Aseman tuotteita löytyy
Akateemisista kirjakaupoista, sarjakuvaliikkeistä ja muutamista muista
kirjakaupoista Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Oulussa. Sarjakuvia voi
myös tilata Aseman kotisivujen kautta.

HUOM! Uusiin julkaisuihin voi tutustua Aseman juuri uudistuneilla kotisivuilla!

http://go.to/asema