Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [tiedote] Marian lista aloitti viime yönä toimintansa

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 15.08.2002 - 14:11:11

Hei vaan!

"Yleisön pyynnöstä" perustin viime yönä sähköpostilistan, jonka ainoa
egomaaninen tarkoitus on pitää ystäväni ja sukulaiseni ajan tasalla
tekemisistäni. Eli lähinnä sellaisista asioista, kuin että missä ja milloin
elokuviani voi nähdä, missä sarjakuviani ilmestyy, mitä mainoksia olen viime
aikoina tehnyt jne. Siis lista ihmisille, jotka jostain syystä ovat
kiinnostuneita uusista tuotoksistani.

Laitoin ensimmäisen viestin kokeilumielessä noin 20 ihmiselle. Mukaan en
kelpuuttanut juuri ketään sarjakuva-aktiiveja tai kanssani jatkuvasti
tekemisissä olevia, koska heille tieto kulkee muutenkin.

Jos kuitenkin sinusta tuntuu, että haluaisit sähköpostiisi uutisia
tekemisistäni animaation, sarjakuvan jne. saralla, niin lähetä minulle
meiliä ja ilmoittaudu Marian listalle. Listalta pääsee pois yhtä helposti,
yhdellä viestillä. Eli liittyä voi myös kokeilumielessä.

terv: Maria :c))