Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Pilapiirtäjilletöitä

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 14.08.2002 - 17:56:56

Hei!

>Anteeksi, mutta mitähän tuo karikatyyriautomaatti mahtaa tarkoittaa? Onko
>se vain jonkun piirtäjäryhmän nimi?
Ei.

>Olen ymmärtänyt ettei Suomesta löydy
>montaa livekarikatyyripiirtäjää, onko näin? Itse olen ollut nyt kaksi
>kertaa tuntipalkalla esiintymässä.
Jaa, tähän taisi jäädä vastaamatta. Kaipaavat muuten edelleen Forssassa
piirtäjää.
Automaatti on leikillinen juttu jonka sisällä piirtäjät piirtävät.
Festareille on jo ilmoittautunut ainakin 9 tekijää.

Se on vähän miten laskee sitä tekijöiden määrää. Minä tiedän yli kymmenen
jotka ovat tehneet/tekevät julkisesti. Sarjakuvapiirtäjillä se on myös
motivaatiosta, ei pelkästään taidosta kiinni.

Reima