Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] (mainos) Sarjainfo 2/02 ilmestynyt

From: Ville V Hanninen (vvhannin@cc.helsinki.fi)
Date: 13.08.2002 - 08:28:28

Jep,

uusi Info tuli pitkän hautomisen jälkeen. Lehti on kuukauden myöhässä,
mutta eikös se kuulukin 30-vuotiaan lehden perinteisiin jo.

Numerossa tällä kertaa: Palsaa useamman artikkelin ja jokusen
sarjakuvanäytteen voimin, Jiin sarjakuvahaastattelu, urheilumanga jne.

Lehteä saa hyvin varustetuista kirjakaupoista. Tilatakin voi, jopa
suosittelenkin sitä: kätevimmin vuositilaus käy laittamalla 18 e/13 e
(alle 18v.) tilille 800015-351649.

Seuraavat numerot ilmestyvät jo Suomen Postin pakottamanakin tammikuuhun
mennessä, ts. 3/02 lokakuun alussa ja 4/02 joulukuun lopussa.

Mikäli lehdentekijöillä tai muilla tahoilla on pikkuilmoittelun tarvetta,
se käy Infon kautta kätevästi. Ilmoituksia voi panna minulle suoraan
osoitteeseen ville.hanninen@helsinki.fi

t. Ville H.