Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Haitarimainoksia jakoon!!

From: tiina-riikka.rauhala@humak.edu
Date: 08.08.2002 - 14:15:15

Hei kaikki!

Haitarimainoksemme ovat tulleet painosta. Tulkaahan noutamaan niitä
toimistolta ( Freda 61 8. kerros, ovessa lukee Valon Voimat). Olen toimistolla
niitä antamassa huomenna perjantaina aamu yhdeksästä sinne kahteen asti.
Maanantaina olen toimistolla aamu ysistä n. kolmeen asti. Tuon myös mainoksia
tiistain festarikokoukseen Juttu Tupaan klo 18.

Nähdään!

Terveisin Tiina