Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Blindspot etsii muutamaa reipasta julisteiden levittäjää korvausta vastaan!!

From: tiina-riikka.rauhala@humak.edu
Date: 08.08.2002 - 09:43:43

Hei!

Olen ollut Blindspot tuotantoyhtiöön yhteydessä Stripping elokuvan tiimoilta.
Alkupäreinen idea, että elokuva pyörisi sarjisfestareilla kariutui, koska
elokuva pyörii juuri tuohon aikaan Andorassa sekä Espoon Cinessä. He eivät anna
sitä ilmaiseen näyttöön. Elokuva tulee kuitenkin näkymään festareilla
luultavasti julisteina ja kortteina. Sarjisfestarit näkyvät puolestaan
Andorassa.

Blindspot kaipaisikin nyt esim. kolmea ihmistä jakamaan elokuvan julisteita.
Julisteet tulisi saada Helsingin kahviloiden / baarien seinille mahd. pian,
mielellään tämän viikon loppuun. Palkkaa tästä n. kahden tunnin työstä he
maksaisivat 30 eur / henkilö.

Kiinnostuneet ottakaa yhtyettä Taina Linnaan!
Puh. 050-3776781 09- 7742 83 60
taina@blindspot.fi