Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Uniformuja festareille!!!

From: vekatai@utu.fi
Date: 07.08.2002 - 12:40:40

> Etsitään sarjisfestareille uniformutyyppisiä Natasha-asuja 5-6
> kappaletta. Olen kysellyt Ylen, MTV:n, Kansallisteatterin,
Kaupunginteatterin ja Finnairin..
> eikä tunnu löytyvän. Jos jollakin sattuisi olemaan vihiä mistä
> tuommoisia löytyisi olisin hirveän onnellinen!

Ei kai tää nyt niin vaikea rasti ole, vaikken puvustaja ookkaan.
Musta/tummansininen minihame, pillerihattu, valkoinen kauluspaita,
kaulahuivi, sukkahousut, mustat korkokengät. Kai nyt semmoiset löytyy, tai
ainakin ompelija joka väsää hameet edullisemmin kuin mitä vuokraus
maxaisi. Liivitoppauxista en sitten tiedä, mikähän toi Natasan kuppikoko
nyt ois.. etsikää googlella termi "Natachamania"

t. Vesa