Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kotimaisen sarjakuvan arvostus nousussa

From: vekatai@utu.fi
Date: 26.06.2002 - 19:37:37

Juttu löytyy osoitteesta:
http://www.viestintaliitto.fi/kirjatyo/2002/8/muut/heila.html

Nyt, jutun luettuani, uskon ja haluaisinkin uskoa, että haastattelijan
kysymys on tarkoitettu retoriseksi. Ei tässä nyt sentään Kalle
Kehveli-tasolla olla. Haastattelussaan Heilä puhuu harvinaisen paljon ja
varsin paljon ihan asiaa, kannattaa lukea.
Aki Kaurismäen sarjakuvamieltymyksistä puheenollen: Minun on
valitettavasti todettava, että en tiedä, ei ole tullut puheeksi, vaikka
samalla paikkakunnalla on asuttukin (www.karkkila.fi). Mutta sen tiedän,
että Hanoi Rocksista kyllä on tehty sarjakuvia, joten laitankin tähän
loppuun kätevän yhdistelytehtävän pähkäiltäväksi post-mittumaariksi:
Yhdistä Hanoi Rocks ja Aki Kaurismäki? (Vastaus ei liity mitenkään "Aki
Kivireen" visiittiin Vanhoissa Herroissa, mutta terkkuja kovasti Heikkilän
Paulille silti.)
Vastaus on nähtävillä os. www.sunsetbeachparty.net (ks. kuvagalleria).