Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] MEK:n sarjakuvakilpailu

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 24.06.2002 - 10:09:09

Jos joltakulta on mennyt ohi tuo Matkailun edistämiskeskuksen
sarjakuvakilpailu, ja haluaa osallistua, niin aikaa on vielä 9.8. asti.

Kilpailu ei ole kaksinen tehtävänantonsa (piirrokset valmiisiin käsiksiin)
eikä palkintojensa (ruotsinristeily) puolesta, mutta siinä voi olla
jollekulle luvassa oikeakin työsopimus MEK:n kanssa. Ehkä.

Jos jotakuta kiinnostaa, niin mulla ainakin on tosta paperit, voin tuoda
vaik Helsingin sarjakuvatapaamisiin (taas tällä viikolla!). Tai sitten voi
ottaa yhteyksiä MEKkiin, <eveliina.tuomola@mek.fi>, ja pyytää infot
itselleen.

t: Maria :c))