Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Listoja

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 11.06.2002 - 10:22:22

>Jos joku tietää jonkun asiapohjaisen sarjis-listan, jota paljon postia
>saavan kannattaisi hyötymielessä seurata, niin ilmoittakaa.

Tämä se on. Näin uskallan sanoa vaikka olenkin ns. järjestävän seuran miehiä.
Tietääkseni on olemassa muutama pienempi, paikallinen "Tapaamiset" -lista,
joilla ei ole juuri liikennettä ja vielä vähemmän uutisia.

Jos saat liikaa postia. Olisi ehkä kätevintä alkaa seurara
ei sielläkään kovin huimasti infoa ole, mutta otsikoista näkee kätevästi
mitä kirjoitetaan, eivätkä viestit putoile laatikkoon ellei niitä erikseen
hae.

http://www.kupla.net/link/link.html listaa nämä sekä selainpohjaiset foorumit.

Juu, ja mainitaan nyt vielä Sarja-infon uutispalsta joka löytyy lehden
lopusta ja lehti taas kirjastoista ;-)

Lieneekö www.nakki.org lopettanut ja Herkko hävinnyt maan kamaralta. Kuka
tietää? Ainakaan mun selain ei enää sivua löydä. :-(

Sen verran vielä aiheesta, että aika hiljaistahan täällä on nyt viime
aikoina ollut. Ilmoituksia on kumminkin aika iso osa ja ihmiset osaavat jo
käyttää [mainos] ja [ilmoitus] etuliitteitä erottamaan sen kaltaiset
viestit muusta juttelupostista.

Reima