Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Hans Nissen in Cosmic (Ilmoitus)

From: hans nissen (drsplendid@hotmail.com)
Date: 01.05.2002 - 20:51:51

Siis kyse on Hans Nissenin ja SAMI VÄHÄ-AHOn näyttelystä. Jotkut ketaleet
ovat väittäneet että Vähä-Aho on minun taiteilijanimeni, mutta hän on
todellinen. Miehellä sentään on laajempi tuotanto kuin minulla.

herra nissen

"Herrojen Nissen ja Vähä-Aho Tourette-lehden toinen numero ilmestyy CCC:ssä
Turussa silkkipainettujen kankaiden muodossa. Lehden avajaiset ovat 4.5.
launtaina jolloin illan lähestyessä paikalla nähtävillä sarjakuvantekijöitä
vaihtelevissa humaltumisen vaiheissa. Teokset käsittelevät hilpeällä tavalla
itsetuhoa, paniikkihäiriötä, masturbaatiota, yksinäisyyttä ja suomalaisen
miehen yleistä epätoivoisuutta. Edellämainittuja nähtävänä avajaisissa myös
aitoina tilanteina! Huraa! Kaikki mukaan! Näyttely avoinna toukokuun
loppuun."