Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Paavo Nurmi

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 11.04.2002 - 11:17:17

Jep. Se se on.

(Sen pitäisi kaiken lisäksi olla Helsingin yliopiston kirjaston
kansalliskokoelmassa, ulkomaisten lehtien Suomi-numeroissa. Lehden nimi ja
numero: Estrellas del deporte, Año 11, N:o 21 (1:o de marzo de 1967).
Siis pitäisi: en ole onnistunut löytämään itse lehteä, vain merkinnän
Suomi-numeroiden kortistosta. Huonompi juttu.)

*** H.