Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [ilmoitus] Puupää -päivällinen

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 10.04.2002 - 16:33:33

Hei!

Suomen Sarjakuvaseura on aloittamassa uutta perinnettä. Koska
puupääpalkinnonsaajan hatutus on kahvitteluineenkin melko nopea ja karu
toimitus, päätimme kutsua kaikki kynnelle kykenevät juhlimaan tuoretta
julkkista päivällisen merkeissä.

Tilaisuuden arvokkuus riippuu sen osanottajista, mutta on sanomattakin
selvää, että tässä tarjoutuu rahvaalle hyvä mahdollisuus summailla
asiantuntevassa seurassa palkitun ansioita, ja kenties aloittaa lobbaus
seuraavan vuoden palkinnonsaajan puolesta.

Päivällinen on tarkoitus tilata ja nauttia Taidehallin ravintolassa,
Nervanderin kadulla, keskiviikkona 17.4. klo 18 alkaen. Hatun luovutus ja
asian julkistaminen tapahtuu aiemmin päivällä.

Laita sana kiertämään, sillä asiasta ilmoitetaan näin virallisemmin vain
tällä listalla!

Palkittua lukuun ottamatta jokaisen odotetaan hankkivan menünsa vaatiman
rahoituksen itse. Ruokailuun osallistuvien toivotaan ilmoittavan
saapumisestaan mahdollisimman pian sähköpostilla allekirjoittaneelle,
jotta tiedämme varata ravintolasta riittävän määrän paikkoja.

Suomen Sarjakuvaseura r.y:n puolesta
Reima Mäkinen
vara pj
reima.makinen@nic.fi