Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [MAINOS] lue sarjakuvani netissä

From: Petteri Mäkiniemi (petterimakiniemi@hotmail.com)
Date: 08.04.2002 - 18:06:06

Hei,

liityin juuri listalle Maria Björklundin vinkistä, ja mainostankin tässä
sarjakuvasivustoani:

http://www.raimoraivola.cjb.net

Sivuilla on vuosina 1992-1996 piirtämiäni sarjakuvia. Itse olen syntynyt
1982, joten nyt olen puolet vanhempi kuin aloittaessani. Sivuilta voi lukea
lisää tietoja asiasta, ja sarjakuvia sieltä löytyy tällä hetkellä vajaa 50.
Päivitys jatkuu todennäköisesti niin kauan, että kaikki 170 on sivuilla.
Olisin erittäin onnellinen, jos vaivautuisit kommentoimaan sarjakuviani
sivuiltani löytyvään vieraskirjaan tai sähköpostiini.

Petteri Mäkiniemi

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com