Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Haavikko nosti osakkeitaan

From: vekatai@utu.fi
Date: 20.03.2002 - 19:06:06

Onkohan Paavo Haavikon "salamyhkäinen" sarjakuvamyönteisyys osasyy hänen
huonoihin väleihinsä eräiden muiden kirjailijoiden ja Kirjailijaliiton
(ym.) kanssa? Minä ainakin innostuin kovasti Haavikon esiintymisestä Kirja
A&Össä. En enää ole niin kovasti puoltamassa Turun Kirjamessuja Helsingin
vastaavia vastaan. Mutta muistakaa: Eivät suinkaan kaikki turkulaiset ole
sellaisia kuin usein ajatellaan heidän olevan.
Vihoviiimeinen sana Jarkko Laineesta: Kyseisen herran persoonallisuudesta
kertoo paljon se, miten hän otsikoi "lopullisen" vastineensa TS:ssä.
"Laine ei liplata, Laine on". Pohtikaapa tätä ja tulette oudon
levottomiksi. Tai sitten voitte vapaasti (mielissänne) jatkaa tuota
loppuosaa: Laine on...

t. Vesa
Turussa asuva neljännen polven karkkilalainen.