Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jarkko Laine vs. sarjakuvat

From: Ilpo Koskela (ilpo.koskela@graafinenstudio.com)
Date: 17.03.2002 - 12:07:07

>Varmistan vain aikataulua: milloin paneelikeskustelu sarjakuvasta olikaan
>Turku-TV:ssä? En halua missään tapauksessa jättää väliin - pitäisi saada
>nauhalle kollegoillekin ihmeteltäväksi...
>Terv. Zimo

Hyvä idea, jos joku nauhoittaisi sen, (vaikkapa Vesa??) niin voisimme
katsoa sen
privaatisti (kabinetissa) tai julkisestikin, jos oikeuksista saa sovittua,
Kemin festareilla kesäkuun alussa.

Muuallakin kuin Turun seudulla vaikuttavat abduktoidut pääsisisivät nauttimaan
hubasta.

terv. Ilpo Koskela

Ilpo Koskela
GST Graafinen Studio
Rautatienkatu 13 B, 90100 OULU
Puhelin (08) 312 1540, GSM 0400 514 540, Faksi (08) 312 1541.
sähköposti: ilpo.koskela@graafinenstudio.com
Internet: http://www.graafinenstudio.com