Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sarjistrendejX?

From: Ari Seppi (mani@sci.fi)
Date: 09.02.2002 - 19:26:26

Reima Mäkinen:
>[W.I.T.C.H.]
>Minusta se näytti hyvältä (melkein jo ostin), enkä usko päivääkään, että
>joku nainen/naispiirtäjät olisi sen takana. (Katsokaa niitä muotoja!) Näin
>tietysti väitetään koska kohderyhmänä on tytöt.

Miehiä tosiaankin lehdessä julkaisematta jääneet piirtäjät Alessandro
Barbucci ja Donald Soffritti nimiensä perusteella ovat. (Mutta kyllähän
niistä lehteenkin painetuista tekijätiedoista miehiä löytyy.)

Tosin jos takanaolemiseksi lasketaan sarjan juonen keksiminen,
kyllä minä ainakin luotan lehdestä ja Inducksista löytyviin tietohin
( http://www2.ec-lille.fr/willot/coa/c1/story.php/3/I+W+++++1-1 )
joiden mukaan takana todellakin olisi nainen.

--
Ari Seppi (mani@iki.fi)
http://www.iki.fi/mani/