Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] trendisarjakuva

From: hans nissen (hans@christiangirl.com)
Date: 08.02.2002 - 16:54:54

Jos Suomessa aletaan julkaisemaan mangaa tiiviimmin niin kiinnittäisin kustantajien huomion Heikki Valkaman kuvaukseen mielenkiintoisimmasta sellaisesta. Lainaan luvalla:

"90-luvun puolivälissä Japanin suurimman ja suosituimman viikottaisen
sarjakuvalehden sivuilla seikkaili "Hentaikamen"-niminen hahmo. Vapaasti
käännettynä se voisi olla Perverssinaamio.
Lukiolaispoika sai yliluonnollisia voimia vetämällä naisten pikkuhousut
päähänsä. Tuolloin hän muuttui puolialastomaksi lihaskimpuksi, joka kidutti
pahiksia erilaisilla sm-välineillä. Ja lopuksi yleensä iski genitaalialueensa
voitetun pahiksen naamalle. (Kyseessä oli ja on edelleen lasten ja nuorten
julkaisu. Ja täytyy tunnustaa, että kaikessa hämäryydessää sitä oli aika hauska
lukea.)"

Perverssinaamio! Uudessa Herätkää-lehdessä kerrottiin että välttyäkseen demonien riivaukselta tulisi tuhota mm. kaikki sarjakuvakirjat kuten myös kaikki internet-materiaali. Olen samaa mieltä.

Nissen

Get email for your site ---> http://www.everyone.net