Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sarjistrendejä?

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 07.02.2002 - 12:46:46

Niin ja lisätään nyt vielä tuohon, jotta Jii Roikonenhan on jo vuosikausia
pyrkinyt tekemään loistavasta Jasso-kissastaan trendikästä, mutta kun sille ei
ole (ilmeisesesti) tiettyä, spesifiä yleisöä (lapsille sanaleikittely ei
täysin avaudu, aikuiset pitävät Jassoa "outona" tai lapsille suunnattuna,
teineille se on ehkä liian kiltti...?)
Eli eiköhän kandee vieläkin sijoittaa osakkeet Viiviin ja Wagneriin jos
varmoja trendejä hakee - viimeksi eilen V&W:n viitattiin Salatuissa
elämissä...
Mutta kukas Jasson hännän nostaa jossei Jasson häntä itse! Onnea ja menestystä
Jasson suomenkiertueelle!

Aiheesta taas kolmanteen, eikös siellä Lahdessa voisi joku alkaa
suunnittelemaan Suomalaisen sarjakuvan Action-figuureja, kriitikot, tekijät,
toimittajat ja hahmot erikseen?

t. Vesa