Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: [puhekupla] Venäläinen sarjakuva?

From: samulivi@picasso.pspt.fi
Date: 06.02.2002 - 18:55:55

Lainaus petteri tikkanen <peider5@hotmail.com>:

> hei.
>
> joskus muistan lukeneeni sen Ocktobriana albumin jonka
> suomalaiset tekivät.
> se punaisin nahkakansin.

Sattumoisin minulla on juuri tällä hetkellä tuo albumi lainassa.
Kuopion kirjastosta se ainakin löytyy, kunhan viitsin palauttaa :) Se
on kyllä varsin huono, kuten epäilemättä on tarkoituskin. En
lämmennyt, ehkäpä ko.albumi vain sisältää liian moninkertaista
parodiaa/ironiaa minun aivomassani käsitettäväksi?

-Samuli