Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kysymys tekstauskynistä

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 02.02.2002 - 00:58:58

No, vaikka työt olisi kuinka kämäsiä hyvänsä ei ole kiva raataa jonkun
sarjakuvan kanssa tunteja ja päiviä vain siksi että se muutaman vuoden
kuluttua haihtuu itsestään paperista. Ja tietääkseni monet piirtäjät
säilövät jotain töitään vaikka vanhempia tuherruksia olisivatkin. (Monet
ovat jopa harmitelleet koska ovat tulleet heittäneeksi skideinä tehtyjä
juttuja pois.) Ja jos jotain kerta tekee, sen voi saman tien yrittää tehdä
kunnolla.

Kiitos muille neuvoista, eiköhän tuolla pääse vähän eteenpäin. :)

Aura I.