Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Seuraavaan sarjikseen

From: Miikka Mattheiszen (miikka.mattheiszen@sunpoint.net)
Date: 19.01.2002 - 18:00:00

Seuraavaan sarjikseen voi lähettää pienlehtiä arvosteltavaksi sekä mainoksia pienlehditä. Lähettää voit myös uutisia pienlehdestäsi. Ota yhteyttä minuun. Sarjis 1 on myyty lähes loppuun ja ne jotka sitä vielä haluavat voivat ottaa yhteyttä kanssa. Nyt on tilaajille lähetyksetkin hoidettu ja ensi viikon aikana saatte ne postiluukuista myöhästymisen syytä en viitsi tässä pahemmin alkaa selittelemään. Martin jätti ja lähti ja nykyään kaikki Sarjista koskevat asiat voi toimittaa minun kauttani.

Terv. Miikka
-
Sunpoint.net antaa vihjeen:

Osoitteesta www.sunpoint.net löydät riittävästi sopivan kokoisia operaattorilogoja komistamaan matkapuhelimesi näyttöä.