Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] etsitään piirtäjää (fwd)

From: Ville V Hanninen (vvhannin@cc.helsinki.fi)
Date: 11.01.2002 - 13:48:48

   Helsingin yliopiston valtiotieteellisen tiedekunnan
   opiskelijoiden Tutkain-lehti etsii piirtäjää.

   Tiedustelisin onko teillä tiedossanne jotain ehkä nuoria tai
   nuorekkaita, kokemusta hakevia piirtäjiä, jotka voisivat
   kuvittaa/piirtää parin ruudun sarjakuvaa opiskelijalehteen
   ilmaiseksi tai parhaimmassa tapauksessa nimellistä korvausta
   vastaan?

   Tutkaimen levikki on 1000 kpl ja se ilmestyy 4 x vuosi. Se on
   valittiin 1990-luvulla useampaan kertaan parhaaksi opiskelija-
   lehdeksi. Tutkainta luetaan myös tiedekunnan ulkopuolella.

   Jos Sinulta tai joltain tuntemaltasi löytyy mielenkiintoa,
   otathan pikaisesti yhteyttä! (Yhteystiedot alla)

   Taina Ahtela
   Tutkaimen päätoimittaja 2oo2

\'No, minä tarkoitan vain että eläköön idealismi, eläköön puhdasoppinen
tutkimustyö, eläköön totuuden etsiminen kaikissa muodoissaan, mutta pel
kään pahoin että jossain vaiheessa sitä alkaa epäillä että jos minkäänl
aista totuutta yleensä on olema
ssa, ainoa tot taina.ahtela@helsinki.fi uus on että koko
maailmankaikke o5o - 359 69 48 uden moniulottei
sta äärettömyy ttä ohjailee jou
kko mielipuolia. Ja jos meidän täytyy odottaa toiset kymmenen vuotta va
in saadaksemme edellä mainitun vastauksen tai sen sijaan yksinkertaises
ti kaappaamme rahat ja juoksemme minkä käpälistä pääsemme, niin minä ai
nakin olen pienen verryttelyn kannalla.\' Frankie,Linnunradan käsikirja
liftareille