Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] kulttuuriteko egmontilta!!!

From: Janne Kuusinen (jkuusine@siba.fi)
Date: 09.01.2002 - 00:04:04

petteri tikkanen wrote:

> Jos ette ole ikinä lukeneet KAZ:in tekemää LOISTAVAA "UNDERWORLD" sarjakuvaa
> niin nyt pääsette seuraamaan sitä "MYRKKY" lehden sivuilla!
> vuoden eka numerosta eteenpäin ne lupailee julkaista niitä. ekassa oli noin
> 5 sivua!

 JooSiis, Myrkyssähän on myös hyvää, mikä on tavallaan harmi, kun joutuu
tonkimaan lannan joukosta helmiä. Emerson, anyone?

> se oli aika hyvä veto se "STEVEN" egmontilta kans. Mukavaa. Tiedä vaikka
> egmont innostuis vielä suomalaisista tekijöistäkin koostuvan lehden
> julkaisemiseen!!!

 Voitko hieman selventää, mikä siinä Stevenissä on se Juttu. Sekö, että se
mukelo vain vihaa kaikkea, on kyyninen ja on tietoinen omasta
sarjakuvahahmoudestaan. Eikö se ole aika kulunut / väsähtänyt perusidea? Minusta
Steven oli pettymys, vaikka olin valmistautunut vähintäänkin Red Meat-tyyliseen
haistapaska-touhuun.
 Ymmärrän, jos "sarja nyt vain on niin hyvä", makuasioitahan nämä, mutta olen
ihan oikeasti kiinnostunut eri ihmisten hyväsarjakuva-käsityksistä, niin voin
taas ujuttaa seuraavaan omaan tekeleeseeni sopivanlaista populismia.

-Qsine-
www.jannekuusinen.net