Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] kulttuuriteko EGMONTILTA!!!

From: petteri tikkanen (peider5@hotmail.com)
Date: 08.01.2002 - 17:45:45

Kaz:in piirtämä "UNDERWORLD" alko ilmestyä MYRKKY lehdessä. Vuonna 2002 KAZ
valloittaa suomen! Hyvä niin!

Fantagraphicsin julkaisemia "UNDERWORLD" kokoelmia on tullut kolme! Eka on
timantti!!! Toka on kultaa!! Kolmas on pronssia! aina viihdyttäviä
yksisivuisia kummiskin!!! petteri suosittelee kaikille lämmöllä jotka tykkää
nyrjähtäneestä huumorista ja kyllästyneistä sarjamurhaajista! Kati Rapialta
lainasin joskus ja olin myyty! luin kolme kertaa peräjälkeen sen eka
albumin!