Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Muurahainen& Etana

From: martin.sandvik@jippii.fi
Date: 16.12.2001 - 10:44:44

Nyt olisi myös sarjakuvalehteä Muurahainen & Etana tarjolla!
se on ensimmäisiä ja ainoita kunnon sarjakuvia ihan varhaisajoilta!
Hauskasti riemuisaa! olen tehnyt kaikki sarjakuvat... joskus kauaaaan
sitten, mutta nyt tein niistä
sarjakuvalehden ja lisää on tulossa.Lehden ykkönen on 23- sivuinen

Varoitus: lehti saattaa sisältää joitain kirjoitusvirheitä!! (pienenä
kun ei osaa täydellisesti)

ykkösnumeroa saa hintaan 8mk, joka sisältää postikulut!

HUOM: Sarjiksen vuositilaajat saavat tilaajalahjana 4 upeaa MUURAHAISTA
& ETANA lehteä vuodessa!

__
Tämän ilmaisen suomalaisen sähköpostin tarjosi http://www.jippii.fi/
Käy tutustumassa netin parhaaseen pelipaikkaan Pasimaailmaan.