Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: Legend Of Mother Sarah: Tunnel Town (Otomo)

From: Marko Leinonen (marko@remedy.fi)
Date: 19.11.2001 - 17:29:29

VermeS wrote:

> Onko kukaan teistä lukenut otsikon sarjakuvakirjaa? Mielipiteitä?

Ostin sen joskus suurin odotuksin, mutta ainakin minulle se oli
melkoinen pettymys. (olin kehitellyt ihan omat visioni jonkin artikkelin
pohjalta). Ei ole tosiaankaan Otomon muiden teosten tasoa, en tosiaan
edes juuri muista siitä mitään. En itse oikein suosittelisi sitä
ostamaan.

Marko

http://www.saunalahti.fi/markzero