Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] RE: [puhekupla] Pauli Kalliolle puukkoa selkään Rumbasta!

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 15.11.2001 - 20:45:45

> Paremman palveluksen tekisit, kun kertoisit tuon suoraan Rumbaan. Palautelaatikko löytyy osoitteesta www.rumba.fi ja pidemmät sepustukset osoitteella rumba@rumba.fi - otsikoksi "klinikkaan"...

Itse asiassa kirjoitin saman tein kun olin laittanut ko. viestin tänne. Otsikoksi ei kyllä tullut "klinikkaan" vaan "Törkimykset"...
Edelleen olen sitä mieltä, että tämä on asia josta on puhuttava laajemmaltikin, ja tiedostettava uusia tekijöitä, etteivät he maineen ja kunnian lupauksista sokeutuisi kävellen suoraan
Rumbapressin kaltaisen mediajätin kitaan, hiellä ja vaivalla puurretut työnsä moolokin kitaan mitätöntä korvausta vastaan uhraten. Kuusinen wept!

t. Vesa