Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Fw: automaatti-tiistai peruttu

From: Jarno Elovirta (jarno@elovirta.com)
Date: 06.11.2001 - 14:05:05

---------- Alkuperäinen viesti ----------
From: automaattilista@yahoo.co.uk

Kävelinpä sattumalta Meteorin ohi jo aikaisemmin
päivällä, ja sain huomata ihmetyksekseni että paikka
oli remontissa! Eipä minulle tietenkään ole ilmoitettu
mitään...toivottavasti nyt kukaan ei tule turhaan
paikalle.

eli automaatti-tiistai siirtyy remontin takia
joulukuulle. ilmoitan lähemmin seuraavasta päivästä!

ciao
jenni
050 518 6616