Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Voffe sarjakuvaan piirtäjiä

From: Miikka Mattheiszen (miikka.mattheiszen@sunpoint.net)
Date: 04.11.2001 - 12:23:23

Nyt on aika moni pienlehti pyydellyt avustajia lehteensä. Nyt vuorostaan minä tarvitsisin niitä omakustanne lehteeni Voffeen. Teen myös Pienlehti Comicsia joten olen aika tiukloilla tuon aikataulun suhteen. Voffe lehti on vain Maksimissaan yksi numero 15- sivuinen. Sinun täytyy osata piirtää hauskasti. Kaksi ensimmäistä numeroa on jo ilmestynyt eli jos haluat mukaan niin ehdit vielä 3: nroon. Tarkoitus olisi, että tuo kolmas
numero ilmestyneen tossa Maalis- Huhtikuussa. En ole kiirreiltäni edes ehtinyt aloittaa tuon lehden tekoa. Mutta jos olet sopiva niin ilmoita sinulle on paikka täälä.

Terv. Miikka
-
Sunpoint.net ilmoittaa:

Sunpoint.netistä saat luotettavan sähköpostiosoitteen maksutta.
http://www.sunpoint.net/SunAds/click.htm?mode=footer&id=67&jump=http%3A%2F%2Fwww.sunpoint.net