Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] (ilmoitus) ruotsia taitavia sarjakuvaopettajia?

From: Ville V Hanninen (vvhannin@cc.helsinki.fi)
Date: 02.11.2001 - 12:01:01

Kiinnostuneet ottakoon yhteyttä alla olevaan numeroon/s-postiin.

VH

Etsin ruotsinkielentaitoista sarjakuvakurssin opettajaa

Etsin opettajaa kurssille (sarjakuvailmaisu), joka toteutetaan
Taideteollisen korkeakoulun avoimen yliopiston ohjelmassa. Kurssi olisi
tarkoitus järjestetää Ahvenanmaalla kevätlukukaudella 2002 (Ålands
högskola, Mariehamn). Ota pian yhteyttä, jos olet kiinnostunut tai voit
suositella jotain toista henkilöä. Bo Haglundilta olen jo kysynyt, hän
ei ehdi.

--
Heikki Hassi
suunnittelija, avoin yliopisto-opetus