Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] [tiedustelu] Kirjamessuille ilmaiseksi

From: vranta@mappi.helsinki.fi
Date: 15.10.2001 - 18:53:53

Terve. Tämä on pienkustantajille.

Sarjakuvaseuralla on myyntipöytä Helsingin kirjamessuilla, jotka järjestetään
messukeskuksessa to-su 25.-28.10.2001, muistinkohan oikein. Sarjakuvayhdistys
Asema eli minä koordinoin sen pitämistä. Pöydässä myydään sarjakuvaseuran
julkaisuja ja Aseman pienkustanteita.

Haluaisiko joku pienkustantaja tulla osaksi aikaa pöydän taakse seisoskelemaan
(tai istuskelemaan) sillä houkutuksella, että saa tuoda omia tuotteitaan
pöydälle? Tällä hetkellä pöydän taakse on lupautunut asemalaisten lisäksi Terhi
Ekebom, mutta muutama ihminen lisää olisi hyvä, koska aika on pitkä.

Torstaista sunnuntaihin 10-18 pitäisi koko ajan jonkun pitää pöytää.

Ilmoittautukaa minulle pian. Kirjamessuilla käy helvetin paljon enemmän porukkaa
kuin esim. sarjakuvafestareilla, ja myyntiä saattaa syntyä. Ja jos ei muuta niin
ainakin pääsisi ilmaiseksi maksullisille messuille.

ville
ville.ranta@helsinki.fi

ps. siis myyjäksi tulevan tuotteet voivat olla pöydällä koko messujen ajan, ei
vain sen aikaa, kun kyseinen henkilö on hommissa