Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] 19.10

From: heikki jokinen (heikki.jokinen@helsinki.fi)
Date: 05.10.2001 - 11:35:35

juhani,

sk-tekijät on kutsuttu pietikääisen taidepolititisen tmk:n kuultaviksi 19.10 klo 13.30, huomasin ma. olen silloin reissussa enkä voi olla paikalla, vaikka mielelläni olisinkin. sinne pitäisi viedä joitain tavoitteita, minusta niitä voisi poimia sk-selvityksestäni.

tein siitä sinulle paperin (liite), jonka voit läheteosaltaan hiukan tarvitatessa muokata, mutta ehdotukset ovat suoraan esityksestäni. tällä pääsisitte helpoimmalla ja tukisitte selvitystä. voit puheenvuorossasi nostaa esiin siitä joitakin keskeisiä kohtia, esim. kirjastoapurahat, koultuksen ja oman tukimomentin.

heikki