Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] sairaslomalla!

From: Johanna Rojola (roju@kaapeli.fi)
Date: 12.09.2001 - 18:18:18

Tervehdys!

Olen erittäin pahassa flunssassa, joka kyllä ilmoitteli tulostaan jo
viime viikolla. Tässä sitä siis taas ollaan korvaamattomia... eli
festarien (lähinnä rahapuolen) purku alkaa osaltani vasta kai ensi viikon
alussa.

Kiitos vielä kerran, mahtava talkooporukka oli! Mutta selvää on että joku
ratkaisu pitää tuohon taloudelliseen puoleen löytää.

Olen vähän tuumaillut, että pitäisin festarihommasta välivuoden, mutta
katotaan nyt miten tuotantoyhtiön kanssa neuvottelut menee... haluaisin
ehtiä piirtää ja muutenkin saada elämäni takaisin.

t. roju

ps. joe sacco on turvassa tukholmassa, sisarensa luona. lento nyciin on
buukattu vasta sunnuntaiksi.

        Johanna Rojola
        Porthaninkatu 4 C 67
        FIN-00530 Helsinki