Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Nettisarjis by me: Desert Rocks

From: Nääs Jarkko (jnaas@urova.fi)
Date: 07.09.2001 - 19:34:34

Moi vaan, puhekuplalaiset.

(Tää ei kai ole mainos, kun en rahaa halua... vai onko? Anyway...)

Tässä osoitteessa on päivitetty versio elämää suuremmasta megatrilogiasta
Desert Rocks, jos haluatte tsekata. Se on englanninkielinen, (suurempi
yleisö...) ja teksti on kirjoitettu yhteistyössä islantilaisen Brimrun
Hafsteinsdottirin kanssa. Kakkoskappaleen 8 ekaa sivua on uutta kamaa. Jos joku
suostuu linkittämään tämän omille sivuilleen, niin siitä olen kiitollinen.

http://www.urova.fi/home/opiskelijat/jnaas/wwwdr/drs.htm

Osoite on hankala... pitänee hankkia oma domaini heti kun pystyy.

Huom: Tätä projektia olen tehnyt TÄYSIN omaksi ilokseni, joten mitään
(tekopaskaa) taiteellisuutta EI ole lähdetty hakemaan. Kritiikki otetaan
mielenkiinnolla vastaan. Kiitos.

JJ Naas