Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Pääsymaksu festareilla

From: Oskari Westerholm (walker@mail.niksula.cs.hut.fi)
Date: 05.09.2001 - 19:33:33

On Wed, 5 Sep 2001, Markku Jalava wrote:
> Sarjakuvafestareiden järjestäjät ovat asettaneet pääsymaksun viime hetkillä
> kävijöille!

Nimenomaan tämä "viime hetkillä" minua ihmetyttää.
Käsittääkseni jo viime vuoden festareiden alla puhuttiin pääsymaksun
käyttöönotosta, joten miksi ihmeessä pääsymaksusta piti nyt päättää niin
myöhään, että Sarjainfo 2/2001:ssä vielä lukee festarin olevan maksuton?

Toinenkin asia ennakkotiedoissa kiinnitti huomioni:
Monta vuotta poissa festareilta ollut Fennica on nyt
jollakin ilveellä saatu houkuteltua takaisin :D

Oskari

--
Puhuisi edes ruuvanlaitosta eli maggaroista!