Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] [kummastelu]IS ja kavennetut Tenavat

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 01.09.2001 - 14:44:44

Jep, huomasin jotain sellaista.... kumma kun jotkut kuvittelevat että
sarjakuvia voi kohdella miten vaan... (vaikka tosin sama juttu pätee
kaikkeen, esim. ruutuunsullottuihin elokuviin. Kuulemma joka kerta kun
teeveestä tulee widescreen version jostain filmistä joku älypää valittaa
että haluaa nähdä koko kuvan eikä ylä ja alalaidoista leikattua versiota.
Okei, tää meni nyt vähän asian vierestä.... anteeksi)

Aura I.